Český paralympijský tým

Český paralympijský tým

Jsme výhradním marketingovým partnerem Českého paralympijského týmu.

Český deaflympijský tým: Mediální kampaň 2009

Billboardová a city-lightová kampaň

  • Ukázka billboardové reklamy: Verze 1
  • Ukázka city-lightové reklamy: Verze 1

Tisková inzerce: Hospodářské noviny, Deník a Český Metropol


Televizní spoty: Česká televize


Rozhlasové spoty: Český rozhlas


Kompletní soubor prezentací projektu Českého paralamypijského týmu navrhla a zrealizovala MARK BBDO.

Mark BBDO


Ocenění - Louskáček 2009

Mediální kampaň k účasti české výpravy na deaflympijských hrách na Tchaj-wanu vytvořená společností MARK BBDO se dočkala velkého ocenění. V prestižní soutěži Louskáček 2009 se spoty vysílané Českým rozhlasem umístily na stříbrné pozici.

Louskáček je prestižní soutěž o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards. Vítězné práce tak automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Barceloně.

Více o soutěži najdete na webu www.adc-czech.cz.

www.premiersports.cz  |  management  |  marketing  |  production